Nåmenjo :)

Idag har jag varit och ätit på thai med min mor och varit och skjutsat min mor.
Jag har även varit på mikn förra praktikplats, tryck och reklam och lämnat
nå bilder som dom skulle ha av mig, sen hämtade jag sandra,
aka min cuz och vi for till mig åt lite och for ut,

det hela slutade med att vi hamnade i bredåker och sen for jag hem och

satt med mina föräldrar och min feta katt och busade lite med han :P



världens gulligaste kisse, me love :) hiihih :P

nåväl, jag ska jobba i morgon från lunch så det blir en liten sovmorgon om nu inte
någon kommer och väcker mig, som vanligt när man är hemma, haha ;)

Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }