Måndag, tisdag

Måndag
Veckan började med sovmorgon, skönt. Men jag lyckades ändå komma försent till skolan.
Sen efter skolan då gick jag förbi matilda och sen gick vi och käkade äppelpaj hos mig.
Sen låg vi bara och dog i min säng iprincip.
Maten på skolan var: Broccoligratäng.

Tisdag
Jag hade så jävla ont i huvudet på morgonen så jag trodde jag skulle dö.
Men int gjord ja! ;) haha :D Men sen på pallrade jag mig till skolan med
min fina huvudvärk och satt på soffan typ :) ahha :P Sen var det bara att
plugga teckenspråk, det är fett kul.
Hade min första teckenspråkslektion i dag och det fick rätt bra ändå :)
Magnus ringde undertiden och jag kunde ju inte svara, det var ju min
första lektion. Bra det skulle sett ut, men jag fick ångest när jag klickade
han :/ men jag får hoppas att han ringer i morgon då :)

Aja, ska kolla runt lite nu ;)
Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }