Joooomen ;)

Nu har jag och Fride kommit hem, har just käkat på sunes... SÅ JÄVLA GOTT!!!!!!!
Innan det så var vi på rep av smack, fett kul :D haha :P men det var lite tråkigt
att typ alla som vi var med skulle dra efter pausen, det sööög ju! Men då var det
jag matilda och fride kvar och nog hade vi kul ändå ;)
Sen blev det sunes och hem :P

Muheheh, nu blir det väll sova med tanke på att jag varit vaken ganska så länge.
Och gusse är så söt och sitter i mitt knä ;) mihihi ih =)

Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }