Hoppas :)

Nu är det ju så hära, nu jobbar jag ju lite under lovet och tjänar pengar.
Men vad skall jag göra för dessa pengar?
Joooooo, jag ska till flen & sthlm :)  förhoppningsvis alltså ;)

Jag var hos min kussin i dag och så kom vi in på att planera en resa,
vilket vårt planeringsdatum är 29/4 - 4/5, någonting därikring iallfall :P
Så blir det att fara till sthlm den 2/5 och se kanske gröna lund om det har öppet.
Men det verkar som det eftersom att dom har premiär för en ny berg och dal bana
den 25/4 eller nått sådant. Jag vill ju dock åka den väldigt, väldigt mycket.

Jag hoppas verkligen att denna resa blir av för jag har haft så roligt där nere förut.
Och sen är det ju kul att fara någonstans iallfall ;) haha :D fast kanske... en resa till...
London istället? ÄÄÄÄSCH VEM VET? det är länge kvar, men det lutar dock åt sthlms
resan och flen ;) haha :D

så jag HOPPAS HOPPAS OCH HOPPAS!

Puss&Kram


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }