Home sweet home

ja nu är jag då i boden, mätt och belåten :)
För en gångs skull åkte jag buss hem och när jag gick upp för trappen på bussen så såg jag emmelie och mia,
emmelie är då en gammal klasskompis, fett längesen man träffade henne. Så vi satt och pratade hela vägen till boden och sedan hoppade jag av gick till min pappas jobb for hem åt och gosa med gusse :)

nu sitter jag dessvärre och funderar på vad jag ska göra i kväll, ska jag vara hemma eller ska jag fara till någon?
Hummmz, ilandsproblem må jag lova.


Det kommer senare vad som har hänt i veckan och lite bilder :)
men jag säger att det alltid kommer bilder men det göra aldrig de, men det gör det nu/sen ;) haha :D

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }