ehm...

Är sjuk och har knappt någon röst, hostar som ett cp och blir hög på cocillana.
Mitt liv just nu.


Nåväl, idag är det då tisdag och jag märkte att jag inte skrivit på ett tag, men det kommer upp lite bilder senare när jag orkar koppla in kameran. Annars så har jag nyss satt mig upp i sängen. Jag skulle egentligen till skolan i 09,20 eller nått sånnt men jag har somnade kring femtiden inatt så jag sov som en stock.

Men iallfall så far då magnus till thailand idag, hoppas han har så jävla roligt där då.

Näemn nu måste jag ju blir frisk så jag kan jobba i helgen och sånnnna saker ;) haha :D lääängtar :P

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }