Så då var det nytt år...

Ja nytt år och mellandagsrea ;) jag gillart :) fast jag har inte köpt så mycket bara två tröjor, måste ju spara om jag nu ska med matilda till sthlm här i nästa månad ^^.


Nyår då.

Ja vade hände då? var chaffis och så alla var fulla och mglada och jag pratade i telefon och blev sur på en lite jävla fitta som jag hoppas dör... På riktigt, hata!!!


Om du vill nått, typ
Postat av: nigghaaaayo

JA DU MÅSTE SPARA!!½!!!!!!!!

har du satt in mamas pengar än så vi kan kirra biljetter=! :D:D::D:D:D:D:Ö:D:D:D:D

2009-01-03 @ 17:40:56

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }