Tisdag...

Ja då var det tisdag idag, igen.
Sitter fortfarande och är sjuk, med en katt som har damp och en mamma som dissar mina business idéer.
Jag har kommit fram till att jag har bra idéer som jag kan tjäna pengar på och min mamma vill inte vara med.
Det gör mig vldigt ledssen, så jag får väll hitta någon annan.

Har dock också hittat en kurs som jag vill gå som går att plugga på distans, det gjorde mig lycklg och den kostar bara 15.500 typ, men då får man inte med nå material som man får annars om det går på mer :/ men det värkar helt okej och jag VILL :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }