Shiiit, mer än ett år kvar.

Sitter nu hemma i Boden och är sjuk, ligger i min stora säng, ja om man ska jämför den i lägenheten och här så ja och ser simpsons.
Jag har just insett att det är så mycket som jag vill göra men det finns ingen tid till för jag har skolhelvetet. Jag skulle tagit studenten nu iår, men nej. Ett jävla år kvar och jag vet inte om jag orkar det helt seriöst.
Men det är väll bara att bita ihop som vanligt så fixar det väll sig. Men då är jag ändå 20 då jag går ut skolan, då är man ju nästan vuxen på riktigt. Jag skulle göra vad som hellst för att dra tillbaka tiden i nian och fixa det året. Men nu går ju inte det. Men jag kan ju inte säga att allt det hela är förjäves, jag har ju fått nya vänner som betyder väldigt mycket för mig. Men ändå, ett år till...
Men helt seriöst, det finns så mycket jag vill göra, så mycket som jag vill se och uppleva, men det för jag göra när jag är 20. DET SUGER! Helvete å. Jag vill börja göra saker innan 20 men nej, inte det.

Aja, ska dricka te och äta halstabletter och tyckasynd om mig själv n u.

Fuck u all

Om du vill nått, typ
Postat av: Antonia

Gumman jag vet att du kommer klara de sista året galant ! jag hejar på dig !

2009-02-10 @ 17:48:18
URL: http://antoniiasvaablogg.se

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }