Satana

haha, åhååå matilda, tack vare dig så har jag hamnat i en edguy period och lyssnar i princip på bara dom. Åhååå fuck u!
men iallfall, phlikan fyller ju år snart så jag måst väll vara snell.

Anyway, blev inte att träna idag för den delen, men det får bli hela veckan och sen skall jennifer träna med mig i boden i helgen :) phett glad jag blir. haha, jag planerar  nästa helg och denna helg är knappt slut ;)
Men iallfall, miljövecka till veckan. Oho herrgud, jag har inte tid med det jag har massa andra skolsaker jag måste göra och sen en film som måste spelasin. Ojjojj men, tack rektorn, TACK.

Aja skall sova snart så :)

Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }