Nu jävlar.

Sommaren kommer snabbare än vad man tror, antagligen kommer jag inte att ha något jobb i sommar heller.
Så jag kom på den brilijanta idén att jag skall gå en kurs på Magaluf ;) (MAGALUF SJUNGER) men min mor,
som vanligt är väldigt skepptsik  mot mig och mina idéeeeer. Så jag kom på att om jag spara hälften och är
ALLA dagar på skolan till skolan slutar så betalar dom hälften. Som sagt, forstafaren väldigt skepptsik.
Sen kom den fina frågan : Hur skall du kunna spara 7950 till juni?
Bra fråga, inget svar men man behöver inte vara så negativ utan som en mamma borde man visa stöd och
allt men NEJ, får jag nått sådant? nej, alla mina idéer, som jag tycker är skit bra så är dom bara negativa
och så till. hur kul är det?
Åhåå jag blir så arg, så nu skall jag fixa 7950 kr till det så jag kanske kan fara till MAG

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }