Måndag

En rätt seg start på veckan.
Men nu är det klart en sak och Matilda skall me, fan vad kul :D
Drängarna och tjuren ;)
Haha :D det kom just en katt och la sig på mina armar när jag skriver, fett tungt ^^

Men annars så har jag just beställt ett återuppbyggande läppbalsm, shampoo och balsam som gör håret mjukare, en ögonskugga och ett läppglans och jag fårmed 3produkter i provstorlek för b ara 159kronor :) Fett nice, men nu väntar det ju bara att se om det är någonting bra eller ej.

Nåväl, väntar på carro och vi skall på ica och köpa semlor ;)

Pussisar


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }