Hallå =)

Ja torsdag i dag, försov mig lite men skönt var det X) haha :P
Men när jag kom till skolan så var det bara att sätta igång och nog är vi klar :)
Vi har en jätte fin monter :) SÅDESÅ :) Kommer nog kort i morgon villsäga :)
Sen så har jag ju ställt upp på att vara med i en modevisning för eco kläder.
Jaa jag ångrade att jag sa jag för jag kommer att falla av catwalken och bryta fötterna :S
Haha :D men händer det så är det ju bara att flytta hem till boden :D haha :D
Men nhå väl, det problemt får jag lov att ta i morgon, har jag sagt ja så har jag.

Men i morgon så kommer min mami och hämtar mig så far vi till boden och sen
så blir det träning och sen skall och käka tårta :D tihii =)

Sen under lovet, så blir det nog dundret två dagar, eller? ;)

Pussisar

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }