Fredag

I dag gick jag till skolan 08,47 var då där 08,58 haha :D
Nåväl, då övade vi lite catwalk ;) ohoo herregud.
Första showen var det fullt i samlingssalen och jag var fett nervös
och höll på att börja gråta, men det gick fin fint båda gångerna :)
Men kände sig lite i centrum när man blev fotad längstfram ;) haha :D
Jag trivdes och skulle kunna göra det flera gånger om :)

Men nåväl, väntar på min mami nu som skall ta och komma och hämta mig
och sen skall hon då och fika med någong hon känner och jag kanske skall
skjutsa Frida och Bella till kupan om det behövdes, annars så följer jag nog
med och fikar. Sen blir det åt boden och träna och så blir det nog tårta ikväll ;)


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }