9/4 - 26/4

Jaa jag har ju inte skrivi på ett tag, så jag skall försöka sammanfatta detta kort.

Fick påsklov och for till jokkmokk var där några dagar, varav enadagen pimplade
jag och  när emma ringde så fick jag just en fisk, slutade med 5fiskar och alla
fastande med deras skotrar förutom jag, brurkar var tvärtom.

Kom hem for till emma körde skoter, tolka och grilla. Sedan så for jag fride och
jenky till piteå för att hämta min tv och dator, under vägen så for vi förbi lisse och
åt kakor och träffade johanna snabbt och gick upp till stina ett tag.
Sen så har jag jennifer fride och lee grillat och farit på "spökjakt" då vi skrämde
lee jätte mycket satt hon nästan började gråta. Men kul var det :)
Sen kom helgen och det utgång med förferre hos jennifer. Blev dock en lyckad
kväll och hade jätte roligt :P

Sen var lovet slut och praktiken började så min papi bjöd mig på fika på stan första
dagen. :)
Jag har tjepat skyltar över stan en dag och jennifer följde med mig sen har jag
börjat göra ett utskick till deras företag eller nå. Torsdagen blev det dock ett
litet missöde på morgonen och jag tycker bara synd om killen. Haha :)
Men missöden kan vara bra för dagen efter så bjöd min mami mig på frukost på
stan och sen blev det tårta :)

Sen har jag klippt mig nu i veckan och fått två slingor, typ. Men jag skall ju senare
göra det vitt och silvrigt håret, fast nu börjar jag tveka och vill ha typ jordgubsblont hår.
Men nå väl.

Sen igår så grillade jag jennifer och fride på gruvbrget spelade lite giutarr och hade
mysigt :)
Och  nu försöker jag och jennifer komma på nått att göra typ X) haha :P


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }