1 april

Idag så har jag inte varit med om några april skämt,  tuuuur de för jag är så lättlurad så det finns inget slut X)
Men nåväl, har framkallat glasplåtar och negativ sedan 1940, var fett roligt speciellt när det blev nå :p
Sen har min bubbe kommit hem idag och vi skall inte ses försten till helgen då vi ska på bio =)))

HIihhihi :)
NÅväl, ska sitta coh inte göra nå och vänta på att emma ska ringa :)

Puss&Kram

Om du vill nått, typ
Postat av: Älsklingen din

Klart vi ska på bio;) nu är jag hemma och stannar hos dig älsko, Me loves you. Pusss!

2009-04-02 @ 21:09:54

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }