Dagen i dag...

När jag vaknade på morgonen hade jag jätte ont i magen så jag sjukanmälde mig och sov lite till.
Har varit en halvtaskig dag, men despret gjorde min dag.
Har dock varit på afropowerdance, fett kul. men det är fett jobbigt.

Ville följa min bubbe på bio i dag, men neeeej, inte de. Inte har jag nå pengar och inte fick jag. Inget ovanligt nuförtiden, jag blir så jävla less. Jag kan knappt ha kläderna jag har och det börjar bli minusgrader ute och jag ska springa omkring med leggins? strumpbyxor? YEAH RIGHT!
Jag fick inte äns pengar till bion, och jag ville se filmen, men naaaaaaae. Men, men thats life?


 

Screw u!


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }