Tisdag

Igår så var jag på skolan men hade fetaste hålet eva! så jag gick hem och skulle käka men det slutade med att jag somnade med nudelkoppen i min hand och missade den sista lektionen, sov 3-4timmar och självklart så kunde jag inte sova i natt och nu efter några sömnlösa nätter och ett xantal förlite timmas sömn så gick jag till skolsystern och jag fick sömntabletter, så ska vara vaken till klockan tio och ta tre i dag och sen försöka sova kring 23,00 och samma sak i morgon sen på torsdag ska jag ta två tabletter. sen fick jag en lapp med massa saker där det stod om sömnen.
Men, men hoppas det blir bättre.

Var på skolan i dag och på första lektionen så hade jag prov, wooot? men ja, jag gjorde mitt bästa och det gick nog inte så bra. Sen tog jag tag i nk;n och gick och frågade om jag kunde ha provet på torsdags morgon med den andra gruppen och hon tyckte det var en bra idé. skulle egentligen haft det i fredags. ojjojj vad man missar saker när man är sjuk.

Men, nu väntar jag på att gubben ska ringa upp mig ;)


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }