Fredag

Var hemma idag, tror att efter gympan blev jag lite sjukare, kuuuul. Ehee nej. Har legat i sängen hela dagen och vart förvånad när jag kom ut och såg att det hade snöat. Hihi, lyckliga jag =) jag var inte vaken när det var ljust ute, men gudarna ska veta. sjukt skönt att sova :) om man nu kan kalla det jag gjorde, låg halvt medvetande och halvt sovande. Vet inte vad det är men har jätte svårt att sova nuförtiden. Börjar bli relativit jobbigt.

Men iallfall, så gick jag och matilda sen och käkade pizza på viking, gott =) sen kom lena till mig och vi gick och såg på bio, Twilight, gillar filmer grymt mycket och skulle kunna se den om och om igen. Jag blev typ kär i killen. ;)






Tänkte gå förbi matilda efter bion, men jag orkade inte så jag fick skjuts hem av lena och hennes mamma, inte nu för att det är långt men iallfall ;) Det är ju kallt ute :O hela -12,3, ojjojj, VINTER KOMMER SAKTA MEN SÄKERT ! <3
Ville också att min gubbe skulle komma till mig ikväll och sova, men han hade ingen bil :/ attans potatis. :(

Aja

XoXo ;) haha :D

Om du vill nått, typ
Postat av: LN

Twilight!!! <33

2008-12-01 @ 19:58:29

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }