Maj Maj Månad

Maj börjar väll ganska bra, ganska, eller dom första två dagarna var fett värdelsösa, men dom två senaste dagarna har varit skit bra. =) jag har sett ett stjärnfall, fett coolt, då önskade jag mig någonting. HIHI =)

Sen har jag varit ute och gungat med älsklingen och så =) varit med han lite ;) MYYYSIGT! sen har jag träffat min gheeeeey <33 var med hon senast igår =) träffade dock också mitt kussinbarna, varit lite paff, men kul varre :)


Idag har jag dock börjat fira min födelsedag =) fick ett paket av min bror :) för att han inte är hemma i helgen eller i veckan :( men det var iallfall ett WII FIT ! :d TACK JIMMIE <3 :)

image69


FETT GLAD TJEJ!



när jag berättade för matilda så var hennes svar så hära snellt : Bortskämda brat!!!

MEN JAG GILLAR DET !


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }