MorrMorrMorr

I onsdags fick jag en fetar dag, så jag fick två. men det blev dock en morr dag, typ :O

det visade dig att Lena kände min morrÄckelgrannar, och hon ska få ett bar, morr. fatta taskig jag kommer vara,morr. jag ska banaka så fort den dära ungen skriker, morr.
Så då vill jag bara äta min morr chips, lass fat 50%, morr, och min dipp, morr.
sen kom vi då till lenispenis för jag skulle sova där sen kom några av hennes vänner.

sen gick vi ut och gick och jag gjorde en kullebytta i snön, FETT KUL! :d


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }