min dag

har varit i skolan i dag, jätte jobbigt, fick en uppgift jag skulle ha gjort :S men jag får väll ta och göra den nu då. fick sluta tidigare, skönt, så jag och lena gick hem till mig också tvättade och tränade, carmen electra, fett najs ;) haha sen kom hanna och matilda och lena hade kilat iväg till en annan sen kilade jag dit också :) sen gick vi hem till mig sen for hanna och sen for lena sen var det bara jag och matilda kvar, ^^. hiih :) vi åt fett god mat och såg pigs, fett bra film ;) sen så höll vi på att tönta oss och försökte komma fram till hur jag skulle bli känd, eller ja matilda lyssnade bara och idiotförklarade mig X) men iallfall :) sen så gick hon hem och jag duschade och nu lyssnar jag på cutting crew - i just died in you arms och ska se I want candy och sova.

min älskling for till thailand idag, kommer sakna han jätte mycket. men jag hoppas han har jätte roligt där ialfall :)
<3<3<3<3



PussochKram sov gott :)

Om du vill nått, typ
Postat av: LISA

sov gott du med :)

2008-03-19 @ 00:06:08
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }