lov :)

I dag fick jag, som många andra påsklov ;) sönt:) annar så har jag varit på skolan i dag, fick tillbaka ett prov,det gick ju inte så vidare bra, men men. sen var jag lena frida och sara i fotostudion och tog lite kort, kul var det ;) träffade stina i dag efter skolan, roligt har inte tärffat hon på jätte länge och saknar  hon jätte mycket, <3. sen gick jag till matildan osv.

i morgon ska jag då upp tidigt, ska med en buss som går 11,15, jobbigt men men, ska till boden och kanske jobba lite innan jag far till jokkmokk och ska köra lie skåjter ;) kul:)

lite avundsjuk på magnus, 30+ och badat, fuuusk! ;) saknar han jätte mycket :/ <3

men nu ska jag fortsätta lyssna på musik spela wii och sen sova ;)


pussochkram sov gott :)


Om du vill nått, typ
Postat av: Frida

Grymt skönt med Påsklov!

2008-03-21 @ 10:45:52
URL: http://heyfrida.blogg.se

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }