Fredag/Lördag

I fredags så festade jag, kul var det och mycket gulligt folk var där :) tihii ;) men iallfall. Råkade visst komma i lite bråk med H O R A N som jag hatar, MORR ! hon förtjänade de. hehehhehehe !
Polisen kom 05,55 till lägenheten vi var i, LOL ! Sen kring 7tiden började alla dra sig hem och min vän hade totalt däcket och tappat bort min telefon, SUCK !
När jag vaknade förstod jag att jag mått bättre och sur var jag för min telefon var på andra sidan stan pga min vänn, suck ! tog flera jävla timmar att få tag på den jävla telefonen tack vara henne! MORR! man lånar ut telefonen för att vara snäll och sen när jag vill ha tillbaka den så får men ett : MEN JAG PRATAR!
Bruden ska inte dricka har jag kommit fram till. men i allafall.

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }