<3<3<3 Mäthilda <3<3<3

Mäthilda och jag brukar sjunga ihop, det låter inte vackert. men någon måste ju vara bra på att vara sämst, det är där vi kommer i bilden när det gäller att sjunga. men vi har FETT KUL! det är inte alla som har det, nej fan inte det nej!  Vi hittar på helt random saker som är fett galna! Som i torsdags, shiiiit maaaan, alla får vet mer på måndag ;) hahah :D suprise suprise :D:D:D Men iallfalll, ser/hör ni några som springer och skriker från ica i piteå på en tisdag ca 20.58så är det vi, house börjar ju på 2min och vi kan ju inte missa de :O  Mina grannar blir fett less när vi lyssnar på gunter, vår man <3 eller skrattar. men dom gillar när vi sjunger lite greace eller nightmare before christmas <3 våra filmer/soundtracks !
Vi leker med hissar, vi kommer på idér med niklas som att dricka på en måndag, vi hoppar och skriker, river saker, pratar om allt och ingneting, skrattar åt alla, gör grimaser, ser grotäska ut, mobbar dom feta, mobbar dom smala, men vi älskar fett, och har våran lilla rutin när hon ska hem och sova. Jag gillar den ;)
Men i allfalll matilda kommer då från arvidsjaur/arjeplog, fett långt bort, och går media, som jag, första gången  jag pratade med hon var i lärar rumet första skoldagen, tackagudarna, sen så började vi vara med varandra och nu är vi iprincip med varandra varje dag :))))))) FETT KUL HAR VI IALLFALL ! :d
Vi är fett onyttiga, eller ja var, vi köpte en gång två chipspåsar, två dippsaker och åt upp nästan allt. fett mätta var vi. så har vårat liv sett ut, men sen började jag mitt nya liv. annyway så förskte vi vara hurtbullar en gång, sen gick det inte mer :O vi har tänkt, men aldrig blitt så FUCK IT !
Vi är i princip alltid glad och sjunger minst en gång perdag, skrattar åt dom flästa och morr åt dom andra, typ ;)
Men det är fett kul! och ÄLGARNA SKA HA FETT MED SPÖ! typ ;) sitter och mobbar ut andra med musik som vi gillar och inte dom, fett kul!
Men för att samanfatta det hela så har jag och matilda fett kul och alla kan inte ha så kul som vi har för vi dummar oss hela jävla tiden och fett kul är det.


Inlägget är till min vän, matilda, hon är fett soooooeeeet !
<3<3<3<3<3
MATILDA
<3<3<3<3<3

image23

Om du vill nått, typ
Postat av: travolta ;)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2008-03-07 @ 23:50:14
Postat av: Reka

Aw :)

2008-03-08 @ 11:00:15

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }