Tjiiia, måndag. Igen

Ja då är det mångad igen, eller ja den är snart slut. Skönt! Har gjort två prov i dag, får då G i matte och hoppas på det bästa i medeikunskap. Men vem vet ? Har då samhällsen kvar som jag inte kan ett skit på. JAG TROR JAG DÖÖÖÖR SNART ! skönt att skolan slutar på onsdag.
Men då måste jag stanna för att jag ska träffa matilda för att sen fara hem för att min bror fyller år och sen fyller emma år. Måste ut och köpa lite presenter, gäller bara att ta fingrarna ur röven och gå och göra det.
Måste städa och fixa i lägenheten också, åhåååå!
Körlektioner nästa vecka.  :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }