Jaaaa, vad ska man säga :)

Har varit på trästock och så, sov i tält och käka fet mat, gick fram och till baka in till stan och var allmänt hurtiga ;)
såg tbtb också :D
Träffade magnus innan han for till kirruna och så, for sedan till boden och blev sjuk och pluggade.
Sen blev det torsdag och jag for till piteå, gick till viking och träffade lena lite sen kom pim till mig och vi gick och "badade" , vi säger inge mer om det ;) hahaha :D sen då på fredagen så skulle vi då till havsbadet men det visade sig vara 30år åldergräns där så vi for till klubbgärdet ;) BADADE :)
har köpt ny bikin btw :)
Sen så kom frida, jennifer, lee också :D så hade förferre hos mig ;) både ute och inne :D hahaha :D sen drog vi till området och dom jag såg var ; tbtb, amanda whatever, varma mackan (mange whatever), håkankråkan värdelösgubbe, sabaton och TAKIDA ! <33333 :)

TYP LÄNGST FRAM PÅ ALLA !


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }