Hoppsansa

Ligger i sängen och kan inte sova, lyssnar på musik och ser på nå skit på tv. är hungrig och måste sova.
Ska och plugga teori i morgon och gå på stan med sandra och fara på dollar och handla lite cola för bussresan i morgon till my niggha ! booja ! och innan det ska jag till min mormor och käka.
Bussen går 16.38 i morgon, då beger jag mig till lappland och matilda =) mihihihiihh :)

När jag ändå inte har nå att göra kan jag ju nämna min phett interesanta helg, varit med sara ut till alträsk, kusån och bredåker på TÅRD <33 sen har jag varit i luleå med magnus och viktor i petras lägenhet för hon var i västerås tror jag :O
men fuck it. nu är då magnus i kirruna och tjänar pengar för att försörja mig ;) hihiih :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }