Tisdag

Hej, hallå dagboken.
Sitter nu här hos ramona och ska snart ut och ta lite bilder ;) ut i kylan :D haha :P
Har gjort en liten makeover på henne så nu ser hon ut som en pinuppa ;)

Har varit på praktiken i dag, gjorde julkort och nå vykort åt nå företag typ. Trivs som fan och i morgon
ska jag ut och ta kort med rofflan :) ska bli roligt :P sen så ska jag ta och planera mitt enmanna repotage.
Det kommer bli bra tror jag =) hihi :P


Så nu ska jag och pinuppan ut ;)

Puss på magnusbubben som är glad som har suttit på falconsoffan på hockeyn i dag :)
Luleå vann sådeså :)

U know u love me
XoXo
Luguber

Om du vill nått, typ
Postat av: Din pojkvän;)

sööt du är älskling joo och de blev en hel del öl också ;)

2008-12-02 @ 23:04:27
Postat av: Din pojkvän

sööt du är älskling ;) de va svin kul i falcon soffan :D wehoo. Älskar diig!

2008-12-02 @ 23:06:01

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }