Att köpa eller inte köpa, det är frågan?

Just nu har jag kommit in i ett vill ha läge, eller ja, mer än vanligt ;) men det är helt sjukt, jag blir som besatt av att beställa massa saker hela tiden som jag inte har råd med. Men det finns inget stopp. Men alltså när det kommer till att man vill ha en hårparfym så måste man ju tänka lite och börja fundera, har det gått förlång?
Mitt svar är ett helt klart JA, men ändå vill jag ha den.

Måste kanske tänka över mina köpa och min ekonomi så att jag inte svälter mig till döds pågrund av mina köp.

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }