Sommaren 2008

Ja nu är då sommaren över, den försvann fortare än den kom, det är slutet av augusti och löven är redan röd. Känslan av att veta att skolan börjar i morgon är en ryslig känsla. Inte längtar jag till dom tidiga morgnarna och sena dagarna med skola skola skola, kommer hem, sover lite, hittar på nå, sover lite till sen samma visa om och om och om igen.
Fuck vad livet kan suga.
Aja men för att återgå till det jag ska skriva om, sommaren 2008.

Sommaren 2008 blev inte alls som jag trodde, jag trodde jag skulle vara mer med vissa och inte äns träffa endel som jag träffade, eller vara på endel ställen som jag var. Men glad är jag väll för det.
Så hur har min sommar varit? Jo det har varit den sämsta sommaren, men även den bästa.
Jag har varit på festivaler, jag har sett TAKIDA <3 jag har träffat gammla kompisar, jag har fått nya kompisar, jag har varit i lappland två gånger, jag har gått ner för luossavaara (bara för jag inte vågade åka i bilen ner) jag har ätit hotellfrukost, jag har tagit körkortet, jag har varit fyllechaffis på crusing (vet dock inte om det händer igen) jag har varit med magnus ;) jag har badat (men dock inte så mycket) jag har gjort en massa andra saker men, palla ;)

Det var lite kortfattat om vad som har hänt. Så, back to basic och se hur det här året går.


Om du vill nått, typ
Postat av: Fride

naaw gulle, vågade du inte åka ner för luossa =D

2008-08-25 @ 23:35:53
URL: http://traxxiefride.blogg.se/

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }