Första skolveckan.

Första skolveckan började trögt med en massa genomgångar och nya ämnen. Verkar ändå bli ett relativt kul år i år, villket jag hoppas för jag har bestämt mig att gör mitt bästa i år. :)
Var väldigt roligt att träffa alla och så, annars är allt precis som vanligt. typ.
För er som inte vet så går jag media med inrikting rörligbild, det verkar vara jätte roligt, vilket jag hoppas på också :) Schemat är ganska bra och två härligt långa sovmornar ;)
jag klagar då inte ;) muheheheh :)




Sen måste jag ju få säga GRATTIS LENA som klarade teoriprovet i veckan och hoppas att det är pissväder i turkiet till veckan ;) haha :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }