lördags morgon

Nu är det lördag morgon och jag vaknade relativit tidigt och kunde inte somna om så jag såg scrubs och fikade, sen så tittade jag ut och solen skiner, det lever om lite utanför för dom såga i någonting till köket. Det är varmt ut och snön försvinner, med det så kommer allt hundbajs fram. Det gillar jag inte. Men i allafall så fortstatte jag med min samhälls ( som jag har jätte mycket spc i och jag gilar de ) är uppe i 8 sidor nu, men satstar på minst 10 ;) för att få mig på lite bättre humör än vad jag är så hede jag på en bra låt :)

 



har pratat med magnus, ringde och väckte han.  for aldrig til honom i går för han var så otrevlig. men nu ska jag fortsätta med min samhälls för sen ska jag ut och övningsköra :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }