h3h3

har varit med magnus i helgen, myyyysigt :) sen for jag hem till piteå och pratade med ramona. sen så somnade jag och vaknade och gick till skolan, eller ja ringde till matilda och sa att hon inte skulle gå till skolan utan mig, hon trodde dock att klocan bara var halv när den var fem i ! hahahah :D men iallfall, sen på skolan så gick allting som det skulle, tror jag ! X) haha :D sen så gick jag på stan med matilda och hanna sen for jag till rosvik med lena jennifer hennes pojk och hanses vän +1 ! hahahahhaha! X) sen for vi hem till mig och matilda kom och vi såg desperata hemmafruar. haha suckers! vi vet vad som  händer för ni är fett långt baaaaaaak! meeeeeeeeeen iallfall det hela jag egentligen vill komma till var att jag läste för lena ur min bok:

C: vad människor säger och pessimister hör:
nu tror jag inte riktigt du förstår vad ja menar.
du är så dum att jag inte begriper varför jag ens försöker.
den har du väll aldrig hört?
L: neeeejdå!
C: nu tror jag inte riktigt du förstår vad jag menar !


hahah :D


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }