cecilias dag den 22 april 08

i dag så gick jag till skolan, kände mig FETT stolt när jag hade med mig tre arbeten (två som skulle varit inlämnat förra terminen men det behöver vi inte prata om) MEN i allfall, när jag kom in i klassrumet så sjöng Lena på en låt som hon och Lisse kommit på om mig ;) den går typ : vart är cici vart är cici, i sin säng eller nå osv. haha X) fett glad att jag har en sång =) SUG PÅ DEN !

Men i allafall så efter skolan gick jag på stan ett tag med niklas sen hem och sov , fett skönt :) sen gick jag och köpte ett par byxor <33333

sen kom jag hem och såg anastasi :) hihhi sen gick jag till matilda som stod och tvättade sig, så jag tok PLINGADE på hennes dörr :D fett kul ;) h3h3 sen gick vi till ica och upp till mig och spelade YATZY!!!! som vi aldrig har gjort förut ;) hahah :D
Sen kom carro och vi käkade lite och vi sjöng och gjorde lite egna danser till lite gammmmmmla slagerlåtar ;) hahah :D fett kul :) MEN I ALLFALL!
Så hade jag väll inte så mycket mer att säga, jooooo!


Eftersom att jag är så INNE i modet så måste jag ju skriva vad jag hade för kläder i kväll. JU!

Kvällen outfit

Byxor : Intersport
Linne : JC
Halsband : DollarStore

Skulle dock varit en bild, men min kamera ville inte he in bilderna på datorn, men kommer en så småningom !

OMG! PUSSOCHKRAM SYNS PÅ STAN! <333333


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }