sjuk sjukare sjukast

var på skolan lite idag med gusse (min katt) och så blev vi fotade sen gick jag på ica med matilda, eller ja hon med mig och sen gick vi hit såg lite tv sen gick hon och jag har bara legat isängen. sovit och sett på tv. Men nåväl, i  morgon kommer min mor och hämtar mig så det blir inge jobb eller utgång för mig ihelgen. Synd :/

Men iallfall, nästa vecka går ju alltid ;) haha :P
men nåväl, nu är mangebooi i thailand och jag har väntat på ett samtal men icket de,
men det kommer nog i morgon hoppas jag :P hoppas det regnar och är jätte kallt ;)
Miss u!

Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }