Onsdag

Halva tiden av lovet har gått och jag sitter hemma med min cuz.
Jag har varit "ledig" i dag men skall dock jobba i morgon, men nåååväl.

Jag har precis skrivit ett mejl, som inte verkar så argt men det är JÄTTE argt till det där jävla stället som
jag beställde en massa saker ifgrån för ett tag sedan. Det har inte kommit ännu och är less på att vänta.
Kommer det inte snart så måste dom ju fixa det så det kommer till piteå, men dom är dum i huvudet.
Snart kommer mina skoooooor btw :)


Aja mangeboooi kanske kommer sen, men vet it. Nåväl nu skall jag vara lite social med min cuz ;)

Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }