Nä nujävlar

Nu tar jag tummen ur och skriver om förra veckan, det jag kommer ihåg ;) haha :)

I förra veckan, ja ska se, vad hände då?
Jag hade prov tror jag, två om jag minns rätt. Men gud detta är ju helt patetiskt..
18år och har minne som en guldfisk.

Men jag kommer dock ihåg att jag blev bjuden på mat av Lisse för att jag
väntade på skolan med henne och en fattig student tackar ju inte nej till mat ;)
haha :) sen senare samma dag så var det fika på nodo och jag gick ju dit
men jag drack bara vatten och åt upp erikas kladdkaka typ ;) Haha :P

Sen dagen efter så var det nodo igen, men för att plugga. Ja plugga och plugga
vet jag nog inte om jag kan kalla det, det slutade med att lena köpte tacos som
jag och matilda hjälpte till att äta upp ;)

Sen så var det prov och jag tog trebussen hem till boden där jag somsagt i

tidigare inlägg träffade emmelie och satt och pratade lite.


Sen efter jag kommit hem gosat med busfröt så for jag till emma och åt ben&jerry's

titta på tv, pratade och det var jätte trevligt, så länge borta från varandra men vet ändå

vart vi har varandra :)


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }