Lördag

När jag klev upp ur sängen efter jag hade legat och dragit mig i nån timme gick jag hem och hämtade kräm och lite saker och då mötte jag min granne i trapphuset och han undrade vad jag gjorde uppe så tidigt och trodde jag hade varit vaken i en halvtimme bara men då sa jag : Inte kan man sova, det är ju ljust ute ;) haha :D

Sen när jag kom tillbaka då gick vi på stan och så bjöd jag henne på en bulle och cola :) sen gick jag och köpte en tuptopp som jag gillade, så nu är den min :)))) hihihi :P

Sen kom vi tillbaka igen och sen gick vi till viking och pratade med lena och då blev det beslut om att vi skulle ut ikväll, så det blir ingen skuthamn för vårandel, men dom klarar sig nog lite bra utan oss sen är det så jobbigt att ta sig dit, typ. Men hoppas dom får en bra kväll iallfall :) För det hade då vi tänkt att ha ;) Muheheh :)

Så det blir ltie powernap nu tills/om matilda kommer förbi ;) hihi :)

Aja nu skall jag ta och fortsätta :) Puss&Kram

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }