Humpz

Om du nu tar tummen ur och ringer mig behöver du ju förhelvete inte gnälla.
Om jag säger att jag saknar dig behöver du förfan inte stå och gnälla.
Hur jävla roligt har du trott det varit när du har varit där och inte äns hört av dig.
Fick förhelvete höra av din kussin att du var sjuk.
Sen GNÄLLER DU BARA.
Och du kunde inte äns vara trevlig, var så mycket bättre när du inte ringt.
För du behöver inte ringa och gnälla till mig, det kan du göra till din jävla horvänn...
DU vet mycket väl vem fan jag menar.
Och ja, den detta är riktat mot vet nog de.
Inte fan hör du mig gnälla så jävla mycket om att jag snart har varit sjuk i ca 2månader...
HELVETE NÄR DU ÄR 1000 TALS MIL IFRÅN LYCKAS DU ÄNDÅ FÖRSTÖRA MIN DAG.
Hoppas att vädret suger eller att du bränner dig, jag hoppas att det är så jääävla tråkigt.
Eller så kan du ju slicka på en jävla thaihoras bröst igen och säga att du var på semester!?

VAD VET JAG?

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }