Helgen

Fredagen var jag ju som med emsipemsi. Men lördagen då jävlar, då var jag med Fride ;)
Skulle sett film med emma men hörde inte när telefonen ringde och så.
Men iallfall för att återgå till jag och fride.
Så for jag till henne och vi satt och pratade lite och kom in på festivaler på nått vänster
(så nu är vi lite pepp på festival)
Sen for vi ut med bilen och for runt lite i staden och upp på gruvberget och for genom
stan och lyssnade på negerdunk en eller två gånger bara för att ;) haha :D
Sen for vi som jag nämde i tidigare inlägg till hedenbasen och vi  höll på att skita knäck.
Alltså det finns inte ord för hur rädd jag blev men det var roligt :D haha :P

Nåväl, söndag ingetinge specillt kom till piteå och gjorde äppelpaj :)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }