Till Cecilia Olofsson! Underbara Flickän



Från den dagen vi träffades har du alltid lyst upp min vardag. Du är helt enkelt bäst skulle inte vilja byta ut dig mot någonting i hela världen. Jag trivs i ditt sällskap när jag är med dig är jag glad blir en helt annan människa. Du har gjort mig till en bättre människa.Du har styrt upp mitt liv från botten och har alltid funnits dära för mig när som helst på dygnet och så när jag har haft det som jobbigast vilket jag har haft under ett par månader men du är alltid dära och stöttar mig och visar att allting kommer bli bättre. Så jag vet inte vad jag ska ge tillbaka för allt du gjort för mig. Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord.Du får mig att le i dom jobbiga stunderna. Du är helt en ängel  såna som du växer inte på träd. Jag kanske inte är världens bästa alltid men jag vill att du ska veta tt ajg älskar dig och ja vill dig inge annat än lycka och ett bra liv för de är precis vad du ger mig.Visst har vi haft jobbiga stunder men vem har inte det? Men vi klarar oss alltid ur dom och lägger dom bakom oss och blickar framåt. All kärlek till dig gumman!


                                                                       Rör och ni dör det är ett löfte så ni vet!

Magnus Willberg Älskar Cecilia Olofsson. <3



Om du vill nått, typ
Postat av: jag =)

sööööt, det är av bubbe. fan vad fin han är <3

2009-01-17 @ 02:07:38
Postat av: jag =)

sööööt, det är av bubbe. fan vad fin han är <3

2009-01-17 @ 02:07:52
Postat av: Jennifer

MYYYS PÅ ER ;D

2009-01-17 @ 17:22:22
URL: http://jennes.blogg.se/

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }