long time no see...

En återkommande rubrik tycker jag. men så är det.

Jag har inte riktigt haft tid med detta, har börjat försöka fixa skola nu på riktigt och allting, varav det kommer saker jag måste göra från förra terminen också. Men jag löser det på något sätt.

När jag då int är i skolan så tränar jag i princip varje dag under veckan. Men jag börjar fundera på om det blir för mycket för jag har motion till musik 2 timmar måndag, tisdag och gympa på torsdag, sen försöker jag hinna med att köra bodyjam måndag, onsdag och afropowerdance på tisdag och hellst lite styrke efter och om inte annat torsdag, fredag. Sen om jag är kvar i piteå försöker jag hinna med aftro på lördag annars blir det styrke. Kanske borde ta det lite lungt. Men jag gillar det och har märkt resultat så va fan;)
Tror dessutom att mit knä inte är så toppen, smälde in med knät i en klasskamrat på fotbollen i dag och satans så ont det gör. Helvete å! Aja så länge det blir bra så är jag nöjd.

Och sen när jag inte är på skolan eller tränar så försöker jag att sova, villket börjar gå frammåt, jag sover mer än tidigare och jag vet inte om det är pga dom läbbiga woodoo dockorna jag fick av min lärare eller om det bara är för att jag inbillar mig att dem funkar så funkar dem. Skit samma, jag sover och jag sover gott.

BTW, grattis till lena som tagit körkort (lite i efterskott sådär ;) ) och jag måste ju få säga, det var på tiden snorunge ;)

Sthlm snart ;) Me and Mäthilda :D
Vi ska bo på en båt :D fast vi skall ju inte vara där nå länge men kul kommer vi att ha =) vi skall och se edguy ;)

My kuz fyller år i helgen så då blir det TÅRTA :d

Om du vill nått, typ
Postat av: Anonym

tycker att du borde coola ner...

2009-01-23 @ 19:24:43

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }