Helgen

Ja fika fika fika, det är  hur man beskriver min helg ;) Haha, det har nog hänt mer än så,men det är det man kan beskriva helgen med tre ord ;) haha :)

Men min kussin har ju fyllt år, hela 19år, en onödig ålder om man frågar mig. Men alla går ju igenom den, snart jag också. Men jag funerar ju på att fylla 18 igen X) haha :) Så fikade hos henne i fredags.

Men annars så for vi till luleå och var hos petra lite sådära. Åkte bil och spela spel sen for vi till magnus och sov.

I lördags så var det middag hos sandra för släkten och så sen så¨for magnus ut med krull och drog till luleå och tror att allt skall var bra., tss my ass..


Helgens ord : Ollonborre

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }