Fredag

ja då gjorde vi det där jävla provet igår, men det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara men ändå så onödigt.
Sen gick ja och min mor på stan och drog ett big boy mål för vi får ju inge kött på skolan numera...
Sen så packade jag ihop och så for vi och hämtade matida och for mot boden..
Väl i boden åt vi och for förbi ramona och fredrik, det hela slutade med att jag matilda och ramona forförbi jennifer och stoffe.
Sen for jag och matilda förbi och hämtade sara, vi tankade och for till sörbyn och tittade några fulla och glada och några mindre glada människor och en gullig hund ;)
sen for vi och hämtade antonia och sen for vi till emma och patrik och sen for jag och matilda hem och åt cheeeeesKAKA ;) haha :D sen sov vi :)

får ju inte glömmma att gusse träffade sin homie enzo ;)

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }