Denna långa natt.

Matilda ringde mig igår när jag höll på att somna och frågade om jag skulle med på sunes, tänkte att det var lika bra eftersom jag ändå inte hade ätit så mycket mat. När jag väl kom ner till porten så står det två glad-fulla-snöiga personer där och jag började fundera vad jag gett mig in på. Haha :)
Men nå väl så gick vi då till sunes och linnea då, som ville dit, hade glömt kort och pengar så det blev jag och matilda som käkade ;)
Fick höra lite roliga saker om vad dom hade gjort under kvällen och så. Själv hade jag ju bara varit hemma, tvättat lite och sånt shit.
För att sen skulle vi då hem och sova, men när jag kom hem så kunde jag ju så klart inte sova så jag såg det sista av brown sugar eller vad den nu hette och sen tillslut så somnade jag :)

Från det ena till det tredje,
H.E.A.T. GICK VIDARE, WOHOOO.


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }