Jaha, nu får man se vad som händer.

Ja nu är det så mycket som händer och sker. Nästan satt jag måste ta en paus och tänka ut vad som händer. Men neeej sånnt har jag ej tid med utan jag får ta det när jag ligger med gusse vid mid sidag och myser och tänka på allting som hänt, kan kanske hända.
Det är så mycket som jag vill nu, det är så mycket roligt som kan hända. Har så stora förhoppningar och det slutar ju alltid med att jag blir besviken.
Speciellt med alla planer jag har som jag hoppas, hoppas och åter hoppas händer.

Men nu måste jag då gå och sova börjar tidigt i morgon och måste komma i tid och har varit på alla lektioner hitills ;) muheheh =) avslutar väll med en liten trudelutt. Btw, ska till boden i helgen X)


Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }