Slutet för size zero?

Sitter här och läser lite spontant runt och så hittade jag just det hära och var tvungen att he det i min kära blogg.


Slutet för size zero?
Kommer Daisy Lowes former knuffa undan size zero-modellerna från cat walken?

Den (med modellmått mätt) kurviga modellen Daisy Lowe är det nya ansiktet utåt för Marc by Marc Jacobs. Nya rykten viskar också om att hon är påtänkt till DKNY:S kommande vårkampanj.

Eftersom Lowe och hennes former blir alltmer eftertraktade, menar många i modebranschen att efterfrågan på kurvia modeller kommer öka, skriver Glamour.se



Jag slutet det hoppas jag då, fan kvinnorna behöver ju äta lite, få lite kött på benen för fan.!

Om du vill nått, typ

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }