another night passing through

Jag blir så less, har inte kunnat sova i natt. Har inte haft någonting att göra heller, eller jo, jag har sett American Music awards 2008 och Fantastic music videos, fantastika och fantastiska går ju att diskuteras. Är cp trött men kan inte sova, så fort jag blundar så spärras ögonen upp igen. Blir så less, när ska jag börja sova normalt igen? :|

Har en glad och en tråkig nyhet :


Den glada är att det snöar jätte mycket, plogbilarna har tillochmed varit ute :) hihihi =)

Den dåliga nyheten är att jag har lady gaga - poker face på huvudet.



Nämen, om man skulle göra sig en kopp te och väntat på att nany börjar och sen dra till skolan? Behöver all närvaro jag kan få, kommer ju bli lätt, så mycket som jag sover så kommer jag väll aldrig att komma försent ? eller ja, jag brukar ju somna kring 4/6 tiden nuförtiden. Men inte äns den lilla sömnen fick jag inatt. Neeeeej då.
Nejmen nu vet jag vad jag ska göra, spela lite wii ;)


U know U Love me
XoXo

Om du vill nått, typ
Postat av: Jessika

men gå och lägg dig quinna!

2008-11-24 @ 18:49:21

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }