tisdag

åkte buss till stan och satt och terrade matilda typ ;) fast hon gillar det, och du, min färg är jätte fin =).
var då jätte tidigt i stan så kom tidigare till praktiken sen for jag och hämtade upp sara så for vi och handlade och for hem till mig.
Började gör lussebullar och gjorde tacopaj, fett gott ! DE NI! ;) hihihi =) sitter just nu och ser singing beeeeeee ;) muheheh =9


Om du vill nått, typ
Postat av: Anonym

haha, jag trivs när folk smsmar mig ;) om än onödiga sms .

mohuhuuhh

2008-12-10 @ 15:57:42

Skriv här, typ:

Du som vill nått heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
textarea{ background-image: url(http://www.angelholm.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=2539&size=300); border: 1px solid black; }